Bus Johan och Russin

hejsan, har varit på travskolan nu, det va bara Bus Johan och Russin som kommit hem så ska gå dit lite senare, men det va jätteroligt att träffa dom också): sen så va ju jag som vanligt klanntiga sara så såklart for mitt linsskydd( hur stavs det?) in i hagen^^ och Bus JOhan tyckte det va ja intersant som tur va tog han ingen tugga av den^^ och sen när ja la ifrån mig kamera väskan så kom det upp pissmyror på min kamera väksa, ush xD aja men sträckte in benet i hagen och  trog me mig linsskyddet ut^^ och bus Johan nosade på min fot tills den va ute^^ jag va ju jätteduktigt ida då^^ men måste göra rent linsskyddet innan ja vågar sätta på det^^

kram sara:) 


Russin

Bus Johan





Kommentarer=)
Postat av: feliicia

nåååw va fina dom är:D<3

2009-09-18 @ 21:46:28
URL: http://[email protected]

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0