hej:)

hejsan, förlåt för att jag inte skrev nått igår. Men jag var med emma igår och och vi höll på lite me potoshop och sen va ii ute lite cokså och sen åkte vi till stallet för vi hade ridning, ja först borstade vi Frans och sen tingeling och sadlade hon för det va en tjej som skulle ha hon, och jag skulle rida tingeling sen=D  sen gick vi till caffeterian och köpte en varsin toast och sen kom Felle (Felicia) och strax efter frida. Ja vi red först den långa vägen till framhoppningen ( den är inte så jätte lång då) ja och sen red vi på en stor volt utan stibyglar och då travade vi och skrittade och gjorde en framdelsvändning och sen så tog vi stigbyglarna och då galopperade vi, ja det ju inte så jätte bra för mig=/ för hon va tjurig att få i galopp så nästa gång ska ja ha en piska även fast ja inte tycker om att rida med piska,  men annars gick det rätt så bra  hon va ju rätt så pigg annars men hon är ju så stor och tar så långa kliv^^, det har ju kommit 2 nya hästar till stallet en brun rätt sås tor som heter Nora=) och en lite grov och söt ponny som heter Lukas.


ja idag vet jag inte riktit vad ja ska göra.

hejdå


Tingeling

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0