hejhej=)

hejsan, förlåt för att ja inte bloggade nått igår men hann inte men tänkte skriva om va ja gjorde igår, först åkte jag, mamma och sofie och shoppade^^ ja jag köpte kalender, snoddar. ja sen när jag kom hem så va ja me emma och först så va vi inne men sen gick vi ut och då skulle vi försöka hoppa så bretthinder som möjligt ja hoppade 2,13 och emma 2,03 ja sen så byggde ja, emma och alva en lång bana som vi hoppade^^^ja sen så gick vi på det dät stället me karusseller och stånd=P

ja idag så ska jag gå på det igen, ska gå me emelie ikväll och sen ska jag sova över oss hon och  gå me hon imorrn och ska (KANSKE) gå me emma typ 1 timme men tror det

hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0