röntga

hejsan, förlåt för att jag inte skrev igår men jag följde med Emelie hem så han inte skriva, ja vi spelade lite spel, ja och sen så hade emelie ett tält så då tog vi fram det och tränade på att sätta upp det=)ja sen så red på astra också=),

Idag så  va jag på skolan då^^ ja och efter skolan gick jag och Emelie och köpte godis tills imorgon och sen kom pappa och hämstade mig och emmes mamma hämtade Emelie för vi han inte skjutsa hem henne för vi skulle vara på vårdcentralen om 10 minuter då=Paja vi kollae upp min fot, ja vi ska röntga den men hon trodde inte att det va nått men det va bäst att vi gjorde det ifall att det skulle vara nått,, ja sen så kollade vi mitt hjärta, för jag kan få ont  i det ibland när jag andas men hon hörde inget så det va bara nån muskel.


juste, jag och emma träffar Camilla varje gång när vi går till skolan nu , så igår så så sa hon att ponnysarna skulle komma hem på måndag kanske söndag, men hon ksulle ringa elr smsa

hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0