äntligen hemma

har varit i skolan och nu är jag äntligen hemma^^ haha^^ iskolan var det som vanligt tråkit men själv klart så var det alltid lika roligt att träffa kompisarna=D imorse släppte jag ut med min kompis emma och det gick bra som vanligt ,självklart
ville Bubbis beta , men det är inte så konstit eftersom vi går på en gräs väg^^( Bubbis är ett av Gustavs smeknamn) Bus Johan bet som vanligt på grimman, och Russin var lika snäll som vanligt:) jag tror att Salle var snäll( som vi kallar Salmiak) och Kompis var nog också snäll^^ haha har inte frågat Emma^^ men ska lägga upp bilder på alla hästar på travskolan, tyvärr har jag inte bilder på stor hästen som som ska stå där till den 17 maj för den kom bara för nån dag sen och självklart har jag glömt vad den heter ^^ men det var  nått som började på N^^ och det är inte lika enkelt som dom andras namn^^ Men ska träna på engelskan nu men skriver mer sen och kanske lägger in fler bilder:) 


                                       


                                                                              
      Kompis                           Gustav <3                     Salmiak                               


här är Kompis, Emmas favvo
här Gustav som även kallas bubbis:) <3 haha lägger in bilder på dom andra hästarna sen:)salmiak, 
Bus Johan                                Russin

Bus Johan som Emma brukar rida:)Russin ^^ som jag brukar rida ibland:)




Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0