förlåt för att jag inte skrev igår=(

förlåt för att jag inte skrev nått igår men kunde inte för det åskade typ hela tiden igår:( men igår så läste jag typ min bok hela tiden^^ jag hann läsa ut den och börja på en ny men jag köpte även en skolavsltnings klänning, jag ska visa bilder på den:) så det häne inte så mkt igår det kom även en regnbåge som jag knäppte kort på ska visa en bild på den också^^ haha

regnbåge
regnbågen^^ inte sån bra bild då^^ men det var svårt att knäppa på den


min klänning
en bild på min klänning när jag har på mig den
( ska ha vita, ganska korta legings på mig när det är skolavslutning)

min klänning
min klänning( inte sån bra bild men men)


Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hej=D Klänningen är superfin<3 Och regnbågen me<3

2009-05-22 @ 10:35:02
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0