Gustav<33

tänkte  berätta om hur jag träffade Gustav<3 det började väll med att Emelie och Natali skulle  börja på travskolan och då fick vi ju veta va alla hette och sånt och jag hälsade ju ganska mkt på gustav i hagen då , han vart genast min favvo och sen så när emma började i 3.an så visade jag hästarna för hon och då började det med att vi hälsade på dom i hagen innan skolan och jag började även på travskolan ( men skulle bara få gå en kurs och om jag skulle forsätta så skulle ja va tvungen att sluta rida) ja och en morgon så va dom inte ute och då gick vi in i stalet och då var Jon och Camilla där och dom frågade om vi ville ta ut Kompis och Gustav och sen så forsatte vi att ta dom, fast vi tog bara dom då och jag lärde ju känna Gustav mer och mer och sen så började vi få ta ut dom andra  hästarna också och det gör vi fortfarande och vi har fått börja rida där också och jag har ridit in Gustav . så nu är  Gustav  min bästa kompis och jag älskar så himmla mkt och det kmr jag alltid att göra<33, ja kanske inte så bra förklarat då men men, ska forsätta skriva om Gustav här<3
Gustav<33
Gustav<3
Gustav<3
det va lite bilder på Gustav<33

Kommentarer=)
Postat av: Emma & Kompis<3

Hej=D<3 Vad fina bilder<3 Och vilken fin historia, ja önskar ja varit me, haha xP Vänta lite- Det var ja!^^ Haha xP

2009-05-22 @ 10:27:08
URL: http://emmakompis.blogg.se/
Postat av: Claudia

Han är verkligen jättesöt (: och du har fåt väldigt många fina bilder på honom (: <33

2009-07-20 @ 11:40:16
Postat av: sara

Claudia, jaa, taack<33 emma, tack<3

2009-07-21 @ 12:13:50
URL: http://sarabubbis.bogg.se

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0