hehe^^halloj:D

hej,ja just nu har jag inte hunnit gjort så mkt eftersom klockan inte är så mkt men ska va med Emma sen:D men hon skulle kolla på en cykel först^^ oj jag har glömt att jag har fått ett par nya skor för dom jag köpte innan lämmnade jag tillbaka för dom var så obekväma=/ men ska lägga in en bild på dom nya:D a har inte så mkt mer att berätta just nu ^^ mer än att jag ska äta vofflor till lunch, mums:D men skriver mer sen hejdå så länge
Mina nya skor^^
mina nya skor skäna ^^ men dom är förstora men inte alldelsförstor^^ det fanns ingen minder storlek
min älskling<33 Lill bubben<3 va bara tvungen att lägga in en bild på han<3

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0