hejsan^^

hejsan nu är jag hemma igen ^^ jag och emme hade superroligt<3 och kattungarna va så söta<33 bilder kommer:D( ska bara ladda upp) ja vi satt och gosade med kattungarna och fotade lite på dom, för emelies katt ester är världens snällaste katt så man kan hålla på med kattungarna hur mtk som helst utan att hon flyttar dom och sen så är hon ju världenskeligaste också<3 ja sen så läste vi en bok som emme skrev i 3:an på skolan och då skrattde vi åt hennes dåliga stavning, haha^^ ja se så gick vi ut och hoppade och då knäppte vi lite kort och sen så hade vi vattenkrig med pistoler och sen vill manne (hennes lillebror) va med och sen så körde en tävling vem som kunde vara inne längst i vatten spridare och då vann manne och emme kom sist och ja kom 2:a då^^ja sen så gick vi in och bytte kläder  och torkade oss och sen så hämtade vi lite chips och satt is soffan och latade oss^^ och sen gick vi upp och gosade med kattungarna och ester igen :)<3 sen så gick vi och hämtade Astra och släptte hon upp på deras tomt ( dom bor på en bondgård så dom har massa ko hagar) och då borstade vi hon och sen så svalkade vi hon med lite vatten, det va typ 27 grader varmt i skuggan idag så det va jättevarmt så vi drack självklart mkt också ^^ ja sen så skulle jag hem^^


ester:)
  Ester<33
Vit Nos
Vitnos, denna katt vill jag ha, måste övertala mina föräldrar bara, vilket kmr bli svårt eftersom jag inte lyckas på flera år men det är är sista chansen<3
Vitnos
Vitnos igen:)
Vitnos:)
Vitnos igen:)
Grållan,(vet ej hur hon stavas^^ men tror att hon stavas Grållan)
Grållan
 grållan igen:)
Grållan igen:)
Grållan igen:)
Grållan igen:)
Svartamadam ( vet inte hur hon stavas)^^
Svarta Madamm ( vet inte riktit hur hon stavas el om namnet siter ihop^^)
Svarta Madamm
Svarta Madamm igen

Svarta Madamm
Svarta madamm igen:)

Vanilj, emelies katt:), hon är från förra kullen=)
Emelies katt vanilj ligger och solar^^
Vanilj igen
vanilj igen, det är emelie som har fotat med min kamera
jag hoppar^^
jag hoppar, värsta bra bilden^^ haha^^
jag hoppar igen:)
jag hoppar igen:)
jag hoppar igen:)
jag hoppar igen:) värsta fin teknik ja ha va?
jag igen^^
jag igen^^
jag vägrar igen^^
jag vägrar^^
^jag hoppar,
gu vad ful teknik ja har^^
jag tar den lättaste vägen^^^
jag tar den lättaste vägen^^


emme hoppar
emme hoppar=D

emelie hoppar=D
emmehoppar=D
emelie hoppar
emelie hoppar ( så ni vet så klarar hon det där hindret och titta vilken cool stil hon har=D

emelie och vanilj<3
emelie och vanilj<33

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hej Sara! Förlåt för att jag inte kmt på hur länge som helst, men nu ska ja göra det iaf=) Vad kul ni varkade ha=D

2009-05-31 @ 10:20:07
URL: http://emmakompis.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Hur fina bilder som helst!<3 Hoppas du får kattungen(A)<3 Den är ju hur söt som helst!<3;P

2009-05-31 @ 12:17:35

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0