Jag och Gustav<3

jag tänkte  lägga ut nån bild på när jag rier på Gustav:) så ni vet är det jag som har ridit in han och min kompis Emma
har ridit in en annan shettis,:) besök gärna våran blogg:) www.saraemmasfoto.blogg.se och emmas blogg www.emmakompis.blogg.se 


                                                                                                                           
                                                                                                                                                    
                                                                                                                                       
     
härären bildpå när jag rider Gustav<3en bild på när jag rider Gustav<3en bild på när jag rider gustav, sadelnligger lite långt fram =/men det är nogför ahn han har kört ner huvudet när han ser nått ät bart^^
Mys med Bubbis<3 älskar han så himla mkt<3

Kommentarer=)
Postat av: Anonym

bra blogg :)

2009-05-06 @ 18:54:21
Postat av: madde persson

fina blogger du har elr din blogg är fin?

2009-05-10 @ 10:49:27

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0