prao och friidrott idag=)

idag har jag haft prao och sen har jag varit på friidrott=) på praoen så va jag och frida på hennes pappas jobb( för hittade inget annat=() ja och då skulle vi först spackla över ett parr skrvar och sen fick fi ta en liten rast och målade vi en b'nk, först slippade vi den och sen målade vi den, och sen så åkte vi hem och åt lunch och sen så höll vi på att skruva isär några gejer och sen fick vi sluta, jippi^^ men glömde att skriva att först fick vi åka på en affär och köpa penslar och handskar. Ja sen så va jag med Frida en stund och sen så åkte jag hem och då åt jag mat och sen så åkte jag på friidrott, och där körde först lite löpträning och sen hoppade vi höjd och sen så körde vi spentsträning=)'

ja vet att jag har sakt att jag ska ladda upp bilder från tävlingen idag men hinner inte så få gö det imorrn

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hej=) Hoppas ni hade det kul på praoen;)

2009-05-26 @ 14:54:55

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0