shoppat^^

idag har jag varit och shoppat med emma^^ vi va först på hööks och jag tänkte köpa ett par ridbyxor men dom va för stora och det fanns ingen minre storlek så köpte ett par ridstrumpor=) ja sen så  gick in där dom har alla käddes affärer och massa andra affärer, ja och vi köpte en liten mjukglass( rätt så tidigt) sen så gick vi på massa affärer och kollade lite och sen så gick vi och köpte godis och sen en slash^^ ja sen så köpte jag en par  byxor korsta medn längre än shorts och en t-shirt bilder på dom kommer^^ ska bara ladda in bilderna först:P


hejdå=)


jagmina nya kläder
jag med mina nya kläder på=)                       mina nya kläder=)

mina byxor=)min nya tröja
mina nya  byxor=)                                                min nya tröja


 mina nya ridstrumpor
mina nya ridstrumpor

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hej Sara! =D Vilka fina blder<3;)

2009-05-24 @ 08:14:31
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0