ska va med Emelie idag:D

ja jag ska va med Emme idag=D och Emmes katt Ester har fått kattungar för bara några dagar sen så då ska jag ta med min kamera och knäppa lite på dom=D ja om ca 10 min ska jag till hon^^ skriver vad vi gjorde när jag kmr hem^^ vi ska väll vara i stallet också^^ så nu sitter jag här med skrotkläder för man vet aldrig vad vi hittar på^^en  gång skulle vi följa efter Snurran ( hennes andra katt, hon har även en till som heter Vanilj, båda är esters kattungar fast nu är dom stora^^) och då sprang emelie med en snop när vi följde efter hon och då snubblade hon på den och en g¨ng sprang vi runt en banana och då slutade det med att vi halkade på gräset och vart jätteblöta och leriga^^ ja men måste gå nu hejdå

Ester^^ med sina kattungar( det var förra kullen och där finns Vanilj med)


Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hej=) Hoppas du får det roligt hos Emelie=) Jättefin bild!

Mvh Emma

2009-05-31 @ 10:20:57
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0