tävlat ida^^

hej, jag har glömt att säga att jag skulle tävla i friidrott idag,=) det gick faktist bra=D ska berätta hur min dag har varit^^

ja först så var vi tvungen att kliva upp halv 8:a och då åt vi frkost och jag  satte på mig tävlingskläder:P ja sen så åkte vi dit vid kl kvart i 9 för man var tvungen att pricka av sig 1 timme innan tävlingen och som vanligt har jag alltid tävling första start vid kl 10 och då hoppade jag höjd och då kom jag 2:a men det va bara 3 med^^ men slog 1 iallafall^^sen så var det en jättelång väntan för nästa gren jag skulle tävla i var längd och den började 20 över 1^^ haha^^ i längden va min personligarekord 4,09 m och i första hoppade hoppade jag 4,08 m och då vart jag jätteförvånad eftersom jag hade knappt räknat med att jag skulle hoppa över 4 m för har inte kunnat tränat läng under vintern och sen i nästa hopp hoppade jag 4,32 m och då vart jag jätteförvånad och jätteglad och i nästa hopp hoppade jag också 4,32 och i sista hoppet hoppade jag 4,27, alltså var det 4 hopp=) ja och då kom jag 2:a även där:) den som vann hoppade 4,38 men jag ledde in för sista hoppet men visste inte det då^^ haha men det va jättekul iallafall och efter maten så ska jag och emma gå coh sköta om kalle=) bilder kmr från tävlingen=) men har inte laddat upp dom än så dom lägger jag väll in sen el imorrn=)

^jag
jag är på väg att hoppa höjd^^=)
jag hoppar längd
jag hoppar längd:)


jag^^
jag hoppar längd:)^^

Kommentarer=)
Postat av: S

Grattis till det personliga rekordet!! Vad roligt

2009-05-25 @ 14:33:16

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0