Barbacka

hejsan,nu har jag saffat en kategori som heter Baloo =)

Ja idag red jag Baloo:) det gick bra men padocken var hård och knöligt och knaperis på massor av ställen så Baloo snubblade så skrittade bara. Red barbacka, det va jättemysigt<3 älskar verkligen att rida barbacka på Baloo. Jag tränade på serpentinbågar och gjorde halt varje gång jag passerade medellinjen, han va jättelydig, sen gjorde jag framdelsvändningar, skänkelvikning och sen  red jag väldigt mycket på en volt. Han tuggade på betet nästan hela tiden och började att söka sig neråt så är nöjd=) Sen borstade jag han jättenoga, borstade faktist ut hans leriga svans också^^^

Nästa gång så ska jag nog rida ut om jag har nån som följer med, typ Emma xP och då lär hon nog fota också:D^^

hejdå=)




ojämmna stigbyglar^^=)

det va 2 "gammla" bilder=)

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0