hässtsaker

Hejsan, förut så kollade jag ¨på hästaker så ska visa vad jag kanske ska köpa till Baloo:)


den här grimman ska jag kanske köpa men isåfall i en annan färg



eller kanske den hära, den hade så cool färg^^ men ska kanske köpa en grimma där det står nånting på också


den här man och svans borsten ska jag köpa=) har ju massa borstar redan men ska köpa nya också=)

den här man och svans sprayen ska kanske köpa för det blir så lätt att red ut manen och svansen, specielt svansen.

ska inte köpa ett schbrak ( eller man vet ju aldrig^^) men om jag skulle köpa skulle jag köpa det hära

eller det hära=)

hoppas att mamma orkar följa me mig till hööks imorrn=)

hare bra.
kram


Kommentarer=)
Postat av: Emma

Vilka fina! :)

Gillade ju ''mulle-grejerna'' själv, hehe

2009-11-29 @ 20:40:35
URL: http://emmakompis.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Ja, visst är den fin? :D

2009-11-29 @ 22:06:51
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0