red igår:)

Hejsan, idasg slutade jag tidigt så jag kom hem vid ungefär klockan 2 ja och här hemma har jag inte gjort så mycket.


Igår så red jag och då när jag Frida och Emma ( i min klass) skulle kolla vilka hästar vi skulle ha så blev det fel för mig och Frida, för det va en annan tjej som satt där då och då skrev hon upp mig på Kontiki( för att jag hade han förra gången) och Frida på Virre för att hon hade han förra gången. Sen så hade dom andra fått byta hästar så då gick vi och frågade varför och då visade sig att 2 st va uppskrivna på Virre så då fick Frida byta till Blondie och jag frågade om jag fick byta till Frans och det fick jag=D<3 Ja på lektionen red vi mest på 2 volter och ibland på 2 fyrkantiga volter och då skulle vi göra en kvarts framdelsvändning i varje hörn, både i skritt och trav. Sen så gjorde skänkel vikting mellan  bommar och sockerbitar, ja sen så red vi slalom mellan bommarna och sockerbitarna i galoppen ( bara små men breda bågar)

ja det gick rätt så bra för mig för han gick i form kanske inte hela tiden då.

kram


Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0