ridit nu...

Hej, nu har jag kommit hem från travskolan(kom hemför ca en timme sen)  ja först tog i in alla  ponnysarna och sen bortstade vi Bus Johan och Russin och sen sdlade vi och tränsade dom. Sen så red vi:) det va jätteroligt och Russin va som vanligt lika pigg och glad=P<3 Camilla fotade lite så nån dag så kommer jag visa bilder från det:) ja vi skrittade,travade och galopperadelte =) russin va jätte pigg och längst ner i hagen där vi red så gjorde han sinasupersnäva svängar och vill trava/galoppera fast ibland lyckades han men ibland lyckades jag stoppa han =P
ja så det var som sakt jätteroligt:)efter ridningen ryckatade vi och borstade av dom och sen gick jag och borstade Gustav en liten stund och Emma Kompis.

hejdå:)


Jag och Russin(gammal bild) ja man kan väll säga att han var sam påden bilden
gämfört hur han ser ut på bilderna från idag ^^ xP

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0