igår:

hejsan, ja igår så gick jag och fotade på travskole ponnysarna och medans jag var där så kom Emma och då gick vi hem tillsammans och sen så började vi baka chokladbollar men sen skulle jag hem och äta( måste äta tidit när jag har friidrott för annars får jag mjälltugg) ja men efter jag ätit fortsatte vi med chokladbollarna och när vi var klar med dom så gick vi ut och fotade på blommar m.m ja sen efter det så åkte jag på träningen och då kastade jag spjut,stöte kula och sprang lite :) ja sen bar vi in höjdhopps madrassen också för det va sista utomhus träningen igår fast det kom en traktor och hämtade den och körde in den på ett annat ställe än va vi brukade så vi behövde bara välta upp dom på ettt flak.

hejdå:)

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Fick ni också åka på flaket?=P

2009-09-17 @ 07:08:53
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0