travskolan

hejsan, idag har jag och Emma släppt ut på travskolan och sen har jag också varit på skolan, vi  cyklade idag:) men eftter skolan så cyklade vi till travskolan och då mockade vi och sen så  cyklade vi hem och bytte om och jag hämtade min kamera och så cyklade jag själv till travskolan och då myste ja lite me älskling i hagen och han fick gräs också sen vart han fotad också:) ( sen kom Emma för hon hade  åkt med sin mamma för att hämta sin säkerhetsväst och hjälm på ridksolan) sen så tog vi in hästarna och sen rid vi, vi red Salle och Bus Johan.  sen var det en tjej som heter Melinda som fick testa rida lite på Salle ja vi hoppade på Bus Johanoch skritta,trava och galopperade på han och sen skrittade vi på salle och travade lite, vi red Salle barbacka så det vart inte så mkt trav^^ för han hade otroligt skumpig trav, tacka vet ja bubbens trav<3 Bus johan har ju också sköm men tänkte på shettisarna fast kompis har jag inte trava på då, sen så fotade Camilla:) så ska isa bilder sen kanske men min dator är så otroligt seg nu så ska rensa bilder först.

Sen så had jag tänt att göra en header med Russin på men väntar med den ett tag och testar att öra en annan först fast få ser när.

hejdå

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Sv: Ops, menade Salle

2009-09-11 @ 19:27:20
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0