fota snart

Snart ska jag gå ut till Teddy och fota porträtt på han med mitt nya objektiv. Jag provade lite grann igår efter att vi hade hoppat med jag hann inte så mycke då. Men har bilder från hoppningen igår, Teddy älskar verkligen att hoppa så om man släpper på kopplet springer han och hoppar över hindrerna:), men Emma hade ju tagit en paus från hoppningen för att Bella slutade att hoppa och då har det blivit att jag inte har hoppat nånting. Men Emma & Alva har fått två sjukt fina egenbygda hinder av hennes morfar & farfar så då va dom ju tvungen att hoppa och det gick bra för alla, fast det va min lilla grabb som hoppade högst, fast det va inte så högt=P, jag tränar han lite i lätthöjd dock klarar inte riktit maxade hinder än, iallafall inte rättuppstående fast han har glädje och springer fram till hindrerna nu så det är på gång:D,

men nu ska jag ut och fota lite så får ni se bilder sen.

hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0