hej

hejsan, hann inte blogga igår för hade ridning och orkade inte blogga när jag kom hem. Men igår red ju jag då och jag hade Virre hade aldrig ridit han förut så det va roligt. Det gick rätt så bra i skritten och traven men inte i galoppen men hoppas att det går bättre nästa gång^^ ja och vi red slalom,skänkelvikningar m.m.

och i onsdags så köpte jag slalomskidor m.m så ska visa bild på skidorna sen. det blev inte dom ja visade förut för mamma och pappa undrade om jag vill åka på dom om några år och det tror jag inte=P men då blev ett par andra och då matchade pjäxorna bättre^^=P

idag har jag bara varit på skolan och sen så har jag inte gjort så mycke mer.

                                                                        
hejdå


Virre=)


Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0