75 cm

Hejsan, hann inte blogga nått igår men jag var med Emma och vi följde med hennes pappa till ett ställe och fotade. Ska visa bilder nån dag:). Sen sov jag över hos Emma och vi tältade xD det blev as kallt på natten.

Idag red jag Baloo. Emma följde med dit:). Jag hoppade, Jag värmde upp först i skritt,trav och glalopp sen körde jag bommar och hoppade i trav:) Sen hoppade jag nått hinder i galopp sen körde jag en liten bana i galopp hinderna var ca 40-50cm jag hoppade den 2 gånger. sen höjde vi till 60 och det hoppade han:D Sen tog jag banan igen och sen höjde vi ett hinder till ca 75 cm först så stannade han och hoppade stillastående och då var jag inte berädd så ja ramlade av efter hindret xD men nåsta gång gick det bättre. Har aldrig hoppat så högt på han och tror inte att han gjort det med ryttar nån gång. Han har blivit mycke säkrare att hoppa med ryttare nu:)

älskar dig Baloo<3

hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0