Söndag

Hej, idga så har jag varit på summer horses show som  jag har varit på både fredag,lördag och idag=) så jag har fotat, på fredan regnade det ju hela tiden på lördag och söndag har det varit bättre väder=).

Sen så tävlade jag Baloo i 50 cm clear round. Det gick jättedåligt. Men hoppade ju inte fram nånting=( eftersom det var ju 2 andra som red före mig så fick bara prov hoppa första hindret och det gick ju bra men sen när jag skulle köra banan vägrade han på första och sen hoppade han stillastående och rev så vägran gilldes ju inte då men han rev ju ändå och se vägrade han på nå fler hinder också men kommer inte ihåg vilketxD vissa hinder hoppade han jättefint på speciellt på oxern. Men det känns inge roligt att hoppa han längre när man måste tvinga han=/ jag vill ju att han ska tycka att det ska vara roligt jämt och inte att man måste säga till han att han ska hoppa och sen hoppar han för att lyda än:( ibland tycker han att det är roligt.... Men ska träna inför LC:1 till den 28 augusti =).

hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0