dåligt me bloggande

Hej, jag har inte bloggat på ett tag nu men har inte hunnit. Men i onsdag red jag i stället för Emma och då hade jag Nicky, vi tränade på öppna/tagen framdel och bakdelsvändning. Öppnan gick rätt så bra frutom att han lätt blev böjd i halsen men när jag hade ett ordentligt stöd på yttertygeln gick han jättefint=) Nicky brukar vara superlat men när man får får fram han är han jätterolig att rida :).

Igår red jag ju också och då hade jag Virre och vi tränade mest på öppna och det gick super :D fast han var dock lite seg i galoppen på volten men annars gick han super:) Fast jag hade inga ridvantar för tappade bort mina för några veckor sen och har inte tagit med några nya till skåpet än så fick ett skavsår av tygeln som gör as ont =P

Idag har jag städat buren till Teddy och varit ute med han och Emmas kaniner.

hejdå


Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0