regn

hej, just nu regnar det så jag kommer inte gå ut med några kaniner idag för även om det slutar regnar så kommer dom ändå bli blöta av gräset och jag hinner inte sitta och torka 3 kaniner^^. Men ska städa Teddys bur lite snabbt ska inte skura den utan bara ta bort det smutsiga. Jag ska göra rent Bella och Mollies toa så att det är hyffsat rent imorgon när Emma kommer och hemta dom^^ Det ska faktist bli skönt när Emma och Alva kommer hem för det har varit roligt att ta hand om dom men är så trött för har fått gått upp tidigare för att hinna med mig^^.

Senare ida ska jag inte göra nått speciellt=P.


hejdå

Världens finaste Baloo<3

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0