tävling

Hej idag ahde vi våran kaninhoppnings tävling. Den blev väll lyckad fast den tog väldigt långt tid^^ Teddy var duktig. Dock så blev han väldigt sur ett tag då han morrade åt en hane ( Gandalf) som va där som han kunde stå brevid för 1 timme sen) och ja lyffte upp han för att han inte skulle hoppa på han och sen forsatte han att morra och bet mig sen en stund senare bet han mig i läppen och det gjorde ooooont, fast det gick som tur va inte hål men jag blev väldigt sur på Teddy så då fick han hoppa in i en transportbur=P Vi hade ett litet pris på lsutet "dagens kanin" Teddy och Gandalf fick dela på det priset, fast gandalf vann allt frutom poänghoppningen^^ men Teddy är så liten så han var duktig men han charmade ju väldigt mycket efter som han var väll snäll nästan hela tiden också^^ Alla fick rösta på en varsin^^ Det blev nästan inga bilder då det inte va nått bra ljus och jag orkade inte ställa in=P


Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0