Torsdag

Hej idag var det en perfekt dag=P jag började skolan halv 10 på morgonen och slutade halv 2^^. Jag gick till stallet direkt då^^, först så stod jag och gosade med Frans ca 30 min och sen gick jag och åt och då frågade Johanna ( min ridlärare) om jag kunde ta ut Kontiki och skritta han 20 min i stora ridhuset (  han har varit halt) Jag fick även 3 korsta stäckor ( bara nån meter) sen när jag tagit hand om han frågade Johanna om jag kunde gå ut med Flame 20 min i stora ridhuset ( hon har typ nån inflamation i benet) Så jag gick med henne där.

Sen red jag lektion. Jag hade Virre och vi hoppade och det gick verkligen SUPER=D allt gick bra också, för en gångsskull^^ så det var roligt:)

hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0