dåligt med bloggande...

Hej, jag har inte orkat bloggat på ett tag nu men jag ska bli bättre:D

I torsdag red jag på ridskolan, jag hade tingeling, vi röd mest öpnna,skänkelvking, över bommar och galoppfattningar. Det gick ganska bra, på slutet gick hon fint<3

Igår red jag Candy:) Emmy red leo deras hingst, han är jättesnäll eftersom det går att rida ut med ston^^. Men vi red först ut och sen en stund i paddocken. Candy var pigg^^ I paddocken gick det sådär...

Idag var jag på trav med emma och fotade och sen åkte jag och mamma på equeen och köpte en ny hjälm, dom hade 50 % rabatt på nästan allt:D

Imorgon följer jag med till victoras medryttar häst Carre.

hejdå


Kommentarer=)
Postat av: Julia Westerberg

Jag har läääääängtat efter ett inlägg jue! :D ;)

2011-02-27 @ 09:42:47
URL: http://ivanojag.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0