Victoria

Hej, jag följde med Victoria till hennes medryttar häst Carre idag :) Först red båda lite barbacka i skritt och trav :) Han va lite seg idag. Sen släppte vi han lös också gick han efter oss, tillslut orkade han springa efter oss också. Jag fotade massor idag också så kommer lägga in bilder senare.

Men nu ska jag åka iväg och träna.

hejdå


Emma och Alva tävlade med dom här två sötnosarna idag.
Dom gjorde sitt bästa reslutat dom gjort på tävling^^

Grattis!

Kommentarer=)
Postat av: valleria

läs gärna min blogg.

sprid gärna ut den till en massa folk , så reklamerar jag ut din blogg i en hel vecka så får flera läsare , som läser min blogg :)

peace and love'

2011-03-01 @ 19:23:46
URL: http://valleriaaa.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0