Nora

Hej, igår red jag Nora på ridskolan. Det va andra gången jag red hon & första gången med sadel^^ Det röjade väldigt bra speciellt i höger varv hon va avslappnad och fina i både skritt och trav, så jag kunde släppa på innertygeln och klappa hon på halsen och hon fortsatte forfarande i en fin ställning och i en fin form. Men sen när vi skulle galoppera vägrade hon först fatta galopp och sedan vill hon bara springa på i galoppen. Ibland fick jag hon att samla galoppen. Men efter galoppen blev hon mycke piggare men hon fortsatte att gå i form, men hon vill gärna springa på men hon lyssnade på mig, men efter andra galoppen blev hon superpigg men på slutet lugnade hon ner sig så det börja bra och sluta bra^^.

Är glad för har fått erbjudande att prova rida ens c-ponny/ponnysar. Dom har 6 hästar och behöver hjälp med c-pnnysarna. Dock tar det ca 23min att åka dit men det går nog. Berättar mer när jag vet mer.

Hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0