bilder

hej, nu har jag laddat in bilderna från igår så tänkte visa bilder nu:)

jag och bus johan

emma och salle

jag och bus johan travar

emma och salle

jag och bus johan travar

emma och salle

jag och bus johan

jag och bus johan hoppar

emma och bus johan hoppar

jag och salle

jag och bus johan hoppar

emma och bus johan hoppar


jag och bus johan hoppar

jag och bus johan hoppar över konen

emma och bus johan travar

emma och bus johan galopperar

emma och bus johan galopperar

emma och bus johan galopperar

jag och bus johan galopperar

jag och bus johan galopperar

jag och bus johan galopperar


emma och salle

jag och bus johan

gustav:)


gustav:)

gustav:)

Gustav
så det va några bilder kanske visar fler nån annan gång:)


hejdå





Kommentarer=)
Postat av: Emma

Jättefina bilder!<3:D Fast jag red jättedåligt, men du var jättebra!:D

2009-09-13 @ 10:19:17
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0