förlåt..

Hej,förlåt för att jag inte skrivit på 2 dagar, men i torsdas red jag och då hade jag Tingeling och det gickk väll rätt så bra, vi red på en jättestorvolt hela lektionen och ett tag gjorde vi små volter i den volten, ja och gick ner i from ett tag iallfall:) ja sen travde vi och sen galopperade vi också=)

ja och igår red jag och Emma på travskolan:) vi red Bus Johan och Salle, jag red Bus Johan och Emma Salle, först red vi runt ett par små hagar men Bus Johan hade lite överdrivet mkt överskotts energi=P så vi fick rida i en mellan stor hage istället och sen kom camilla med en bom/pinne( en trä plnka med en järn grej under)  ja först fattade vi inte va camilla skulle göra fast det visade sig att vi skulle få hoppade men vi visste inte om dom skulle hoppa elr trava över den bus Johan travade över den och salle skrittade över den^^ ja sen hittade hon en annan pinne och då tog vi två konor också och då vart det för högt för lilla salle så han fick inte försöka hoppa över det men bus johan hoppade över det:) sen bytte vi så att Emma fick testa hoppa också och sen gick Camilla in med salle så att vi skulle turas om att hoppa bus johan men du vart bus johan orlig så då fick jag springa efter camilla och säga att vi behövde Salle och då fick jag med ett spö på han ja sen hoppade vi några hopp till och sen gick vi in med hästarna.

ja idag ska jag sälja jultidningar:)

hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0