=)

Hej, igår han jag inte blogga=P för Först så var Emma en snabbis och hälsade på teddy och sen följde jag med henne till Melinda för hon skulle lämna en sak åt hon och sen va jag en stund med hon. SEn vid halv 1 åkte jag till Emelie och va me henne till 16.15 och sen tränade jag friidrott och sen efter jag hade duschat, ätit och varit me Teddy en stund åkte jag tillbaka till Emelie och sov över där.

Idag har jag varit med Emelie till 14.00 och sen så gjorde va jag ute med Teddy i 2 timmar för gosade med han och sen stog jag  och skurade bort på golvet som blivit ingrott, och det va svårt för det försvann aldrig, men det försvann tillslut tror jag^^ Sen om ca 40 min kommer det gäster hit.

hejdå:)

teddy<3




Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0