sista inlägget innan vi åker

Hej ja nu blir det här sista inlägget innan vi åker, jag kommer inte blogga på ca 2 veckor. Nu ska jag snart gå och lägga mig för vi ska upp tidigt imorrn^^.

hejdå

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Usch, det är riktigt jobbigt att inte kunna ringa till dig, har sjukt mycket kaninprat att ta igen :P Familjen är väldigt trött på mig nu, hehe ^^

Och sedan längtar man ju efter att få se din kanin:) Har varit på A och DJ, på A hade dom inga kaniner, så dom får nog in typ nu :P Och på DJ så fanns det en ny, en dvv eller fransk vädur, inte säker då dom inte satt upp någon lapp :P Brokad/ mantel iaf, minns inte riktigt :P

Saknar dig :)

2010-08-06 @ 17:04:16
URL: http://brokadekaniner.blogg.se/
Postat av: kaninhopparen

ångermanlands kaninhoppare



www.akhweb.webs.com



Om du är sugen på att vara med i vår kaninklubb kan du gå in och kika här :) Vi tävlar och tränar med kaninerna och håller för det mesta till i härnösand.

Ha det bra!

2010-08-08 @ 00:58:14
URL: http://akhwebs.webs.com

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0