Candy & bio

Hejsan, igår red jag Candy. Var tvungen att åka buss dit eftersom mamma jobbade och att åka buss själv är inte direkt min favvo sak att göra^^. Var först tvungen att åka en buss ca 40 min och sen stå och vänta 15 min tills nästa bus kom^^. Men jag och Emmy (ägaren) red ut en sväng i skritt & trav. Candy va pigg och lite busig men det gick bra :).

Idag så hoppade jag först lite med Teddy hos Emma, har inte hoppat på länge. Vi testade på längd för första
gången idag och Teddy hoppade 93 cm långt <3. Sen så var jag på bio med Frida och hennes syster. Vi såg trassel i 3D, den va inte lika rolig som jag trodde men okej, MEN vi hann inte köpa nå godis, chips eller popcorn för det var sjukt långa köer :( Det är inte okej att gå på bio utan att äta nått xD

Hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0