hejsan

hejsan,idag va det sista dan på skolan så det ä skolavslutning imorrn=D idag va det sista ridningen, så då skulle ja egentligen haft Captian men bytte med felle så att jag fick Sabina istället( hade aldrig ridit hon förut) ja och då red vi till ån för vi skulle vda med hästarna men Sabina hade aldrig gått i dit förut och hon gjorde inte det me mig heller och Virre gick inte heller i men dom vadade inte så länge och sen så red vi till "nya " ridbnana, som inte är så ny länger^^ och då fick vi rida fritt och då red jag med sandra ett tag, det gick ganska bra men hon va svår jobbad så hon gick bara på tygeln när jag gick på böjt spår men hon hade jättesköna gångarter=), ja men frans är fortfarande min favvo på ridskolan men sen kmr sabina fast Gustav ä min absoluta favvo<3
Sabina
Sabina=)

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0