har ridit Gustav

------hejsan, jag red Gustav idag och emma kompis=D( fast jag var först va jag själv och hälasde på Gutsav i hagen fast bara en kvart typ), jag och emma cyklade till stallet då och då stod det på tavlan , hej tjejer, ring när ni  kommer och då gjorde vi det och då sa vi att vi kunde mocka och sen så sa hon att vi fick rida, ja vi red barbacka för vi hade inte så jättemkt tid på oss och det gick snabbast, ja det va jättekul och dom va pigga och glada haha^^ är rätt så lång på Gustav barbacka, mina fötter är vid hans knän, emmas fötter är nästan nere vid kompis knän, men rider ju inte direkt nå hårt vi brukar bara skritta och trava^^ och sen så har vi galopperat en gång på dom( dom är ju inte skolad el nått , för och sakt är det vi ridit in dom) men >Gustav är liten men han tar lika mkt som Kompis ( kompis är en rätt så stor shettiis) men om vi rider med sadel så når inte mina fötter nedan för magen iallafall inte i vintras och jag har växt typ 1 cm^^ men vi red runt hagarna och sånt typ som en mini travbana^^ haha^^ och vi travade lite=), men när vi ridit ca 3 meter så började Gustav trava och han är pigg kna ja lova och jag hade långa tyglar och om man inte är berädd när dom börjar trava som är det skumpigt^^ men Gustav hade skönare trav än jag väntat mig så när det va meningen att vi skulle trava så hans trav skön=D fast emma tyckte att kompis hade skummpig trav, men Gustav har längre steg än Kompis, men det va iallafall superroligt fast ta va lite jobbigt för Gustav hade glansspray på sig så han va lite hal och och manen va hal men det va för att dom visade ju upp dom på travet( dom hade ponnyridning och ponnykörning) ja har bilder från ridningen men har inte ladat upp dom  så får se om jag laddar upp dom imorrn, lägger i allafall ut dom så fort jag laddat upp dom:)

så nu har jag laddat upp bilderna så nu ska ni få se dom, men som sakt så är jag lång på gustav barbacka men är inte för tung=D men  vi hade inga ridkäder och lånade körhjälmar så det kanske ser lite roligt ut haha^^




jag och Gustav


vi, och gustav ville beta^^

vi^^ och Gustav betar och Kompis är på väg att beta
vi och gustav betar och kompis är på väg att beta^^



Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hej xP Visst var det kul att rida?=D

2009-05-23 @ 07:53:03
URL: http://emmakompis.blogg.se/
Postat av: sara

hej, japp det va jätteroligt<3

2009-05-23 @ 16:43:34
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0