heyy

hej:Didag har jagförst varit i stallet och släppt ut med emm,det va jätteroligt för busade med Gustav:D fördet är som en liten backa innanman svänger på väg till hagen  och där galopperade Gustav uppför och jag sprang brevid:Doch sen travadeja med han in till hagen för vi var först och sen kom Emma och Kompis efter oss^^, och på skolan hade man nån  trafik grej med 4 st stationer och på en skulle man cykla på en trafik bana el typ som att man var på en riktig väg för det var trafik skyltar uppe^^ haha och på en station så skulle  " besikta cykeln" och om man klarade det så fick man ett klister märke att sätta på cykeln, min vart inte godkänd ^^ för min ringklocka funkar inte^^ och ena min handbromsfunkar inte men har ändå en bakåt broms och två st frame på styret ^^ haha så har 3 st bromasr^^sen så skulle man också lära sig lite trafik skyltar och på en var det massa frågor som man skulle svara på gemensamt, jag fick vara i samma grupp som Emelie:D träffade inte Felle och Nattis så mkt idag=/ eftersom dom hade trafik grejen på eftermiddan och jag och Emme på förmiddan:P efterskolan va jag me Emma och vi gungade och sen så spelade vi tennis, haha vi är färsta proffsen (nooot)^^haha ,


Bubbis<3lill bubbis sugen på godis<3
finaste ögat<3Gustavs ögat:)

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0