nöjeshallen:D

tänkte berätta lite mer om nöjeshallen från igår^^ vi delades in i två grupper och jag kom med Nattis<3,Lenne<3 Johanna<3 och selin<3 och sen kom jag med Jonas,Sander,Simon,Pontus,Jonatan,Rasmus och först var vi i nån hima sport grenkamoj, fas jag gjorde inte det så mkt bara på slutet med nattis och selin och då körde vi först fotboll och jag gjorde moll whoho^^ haha och sen körde vi rugby och jag fattade typ ingeting av det haha^^ och sen så var vi inne i laserhallen och vi körde killarna mot tjejerna och killarna vann men dom var 1 mer än oss^^ haha det var jätteroligt^^ och sen så efter det så körde vi minigolf och då var vi hela klassen:) och emelie gjorde illa axeln på redotjuren:(  men hon körde holf med en arm och det gick ju bra:) och sen så åt vi pizza:D och sen så köpte jag lite godis och sen åkte jag hem och vi skjutsade hem Emma elr rättare sakt pappa skjutsade hem hon men jag satt i bilen, haha( min klass inte emma som jag skriver om ibland)^^ 

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0