Turridningen:D

ja nu har jag varit på turridning och det var jätteroligt:D jag hade brunstjärna och hon va jätte mysig och rolig att rida:) man fick välja mellen hästarna som var inne så då valde jag hon och emma valde Hrappur( utalas rappur):) vi red i 2 timmar:) och vi galopperade ca 4-5gånger:)och det gick undan, Brunstjärnahadejättesköngalopp:D och den va också jättehärlig att stå upp i:),vi red fördet mest i skogen,vi red på en ganska stor väg men det var bara nån meter för sen vände vi över till skogen;) vi töltaockså ganska mycke:) och så fort som sa att vi skulle tölta så började hon tölta^^haha, från början trorjag inte att hennes tölt var ren( inte för att jag kan sånt då men den var inte så skön xP) men det var bara nån meter och sen så va hennes tölt jättemysig  hela tiden:) det är så svårt att förklara hur vi red och sånt och jag kmr inte ihåg allt heller för vi red i 2 timmar;)  det var jätteroligt :D

Brunstjärna:)
                    två gammla bilder på brunstjärna ^^
brunstjärna:)

Brunstjärna som jag red:)
En ny bild(det var efter vi hade ridit) hon håller på att äta
men fick hon att kolla upp^^=)

brunstjärna
en ny bild men den är lite sämmre^^:P

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0