Balo:)

Hejsan, nu har jag kommit tillbaka från Balo ( kom hem för ett tag sen då) ja och Camilla mockade åt mig idag, ja men frst så hämtade jag Balo:) han är så gullig:) och nu har han börjat sätta vinterpäls:) aja men sen så borstade jag han och sen sadlade jag och tränsade och sen gick vi ner till padocken, Camilla och mamma följde med ner ja han va jätte rolig att rida men väldigt pigg=P men han har ju inte blivit riden på länge för han har ju varit sjuk. Jag skrittade och travade bara för jag väntar med att galoppera tills jag känner han bättre och han brukar bocka i galoppen plus att han va så pigg idag och sen så hade han inga skor heller. ja men han va super mysig:) mamma fotade lite när jag red så kanske laddar in dom nu men isåfall bara dom för måste radera bilder på datorn för annars blir den så trög^^

hejdå:)

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0