Friidrott

hejsan, föru så sålde jag och Emma jultidningar men det gick ingebra för ingen öppnade dörren :( förmodligen för att ingen va hemma då=P ja och sen köpte Emmas mamma kakor av mig hon köpte kolabollar. Ja sen åt jag och sen åkte jag på träning och då kastade vi spjut och sen hoppade vi höjd  förut hatade jag spkut men nu är det riktit kul=) fast länd är min favvo gren:) specielt att tävla i =)

ja snart så ska jag fika och sen ska jag börja på header för hade börjat på den förut men då hände sig photoshop och då va ja ju tvungen att stänga ner det ( man kan ju göra det om man håller in några knappar)

kram:)  sen måste ja bara säga Grattis till Skorpan, emmas katt ( www.emmakompis.blogg.se )


Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hihi, Skorpan hälsar och tackar!:P

2009-09-09 @ 20:08:33
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0