ridit:)

hejsan:) igår så var vi ju på djurkompaniet och arken och kollade på burar:) ( den ska vara ute ) vi har inte bestämmt vad vi ska ha för bur än men det är ju ett tag kvar^^. 

Idag har jag ridit Baloo:) jag red ut en sväng:) det va mysigt:) Baloo var både pigg och lat ibland var han pigg och ibland lat^^ fast han skötte sig och tjurade inget :). Har han på tordag nästa gång  och efter det ska jagbåde träna friidrott och rida Vincent^^ sen på fredag skulle jag har ridit Baloo men då ska jag följa me Emma för hon ska rida Emilias häst då och då tycker mamma och pappa att det blev för mycke, så ska ta min extra dag nån annan gång istället:) lyckades ju pricka in den på en helt fel veckaxD.

hejdå=)


Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0