fikat

hejsan nu har jag fikat och ska nog snart åka till Emme och lämmna min skaer för jag ska ju sova över oss henne idag, och vi skulle nog sova i husvagnen=D , men först ska vi ju gå till stället me karuseller och stånd,m.m =)

glömde skriva om att igår när jag och emma gick så hade vi köpt en napp me pullver typ^^ aja men när emma skulle öppna sin så tittade ja ner och då kom det ett stort blått damm moln imot mig och va tror ni det va? jo emma som spillt ut nästan allt sitt pullver, jag vart ju inte firkt förvånad eftersom det är typiskt emma^^

kram sara=)

Kommentarer=)
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; okej :D

Jag svarar på kommentarer :)

2009-08-16 @ 21:12:40
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi:P Om det ska hända nån så är det mig:P^^ Hoppas du hade det jätteroligt med Emelie!

2009-08-16 @ 21:32:42
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0