Godmorgon

Godmorgon, hoppas att ni har sovit gott=) det har jag iallafall^^om en halvtimme ska jag väcka syrran

ja ida ska jag och Emma gå till Gustav och dom andra ponnysarna och hälsa på=D för dom ska ju komma hem ida=)
ja eftersom jag inte gör så mkt just nu så tänkte ja visa bilder från igår:)


emma hoppar

emma flyger


haha hopar jämtfota elr skulle ju va enkanin men dom hoppar ju inte bara på 2 ben^^

haha, har ingen aning va emma skulle va för djur här..


en hoppande fisk^^

en balletdansös saom hoppar haha kanske inte direkt men ja snurra iallafall över hinderna och mellan^^


emma äter ett surt vimber^^( bild kmr när jagovkså äter ett syrt vimber men dom bilderna är på emmas kamera)'

















så det var bilder lite bilder från igår:) inte alla då

Kommentarer=)
Postat av: feliicia

fina bilder:O<3

2009-09-18 @ 21:49:17
URL: http://[email protected]

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0