hemma

hejsan, förlåt för att jag inte bloggade nått igår för sov över oss eme en natt till, på lördagen så va vi på ställlet me stånd och karuseller på söndagen tänkte vi gå dit igen men vi struntade i det ,Ja och då  va vi me katterna, och hönsen och kaninerna och me astra . vi gick en promendad me Astra hem till mig för jag skulle ju hämta saker eftersom jag skule sova över en natt till ja och då cyklade jag och emelie satt på paket hållaren och vi hade astra brevid oss^^^ja juste innan vi gick hem till mig körde jag,emme och Manne(hennes lillebror) en lek elr me en ballong (typ en sport som vi hittat på)ja och jag emme utklassade Manne=P fast vi va ju längre och 2 s^t ja och ida så va vi som vanligt me djuren och sen så följde vi me Lee ( emmes mamma) till birsta och då va manne och hans kompis me och då gick vi in på hööks,clas olsson (för lee skulle köpa nån data sladd) ja och sen på arken och där fanns det en kanin som jag vart kär i<33 så nu blir det operation tjatning=D fast det brukar inte gå så bra=(men jag och emma har planerat att köpa en varsin kanin som ska få va me varandra=) alla esters kattungar är bort nu men vanilj har fått en :D as sööt<3

snart ska jag iväg och träna friidrott

hejdå

Kommentarer=)
Postat av: Emma

Hejhej!:D Tprsdag kanske?=) På Kicks :)

2009-08-17 @ 19:01:31
URL: http://emmakompis.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

Ska du göra något kul imorgon? :)

2009-08-17 @ 22:13:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0