fotat:D

hejsan, igår va ja på travet och fotade, från början gick det inte så bra me fotande fö ja behövde använda blixt  och då blir bilderna mörkare eftersom blixten når inte så långt så ja ska köpa en extrablixt (tror ja) har funderat på det länge, men jag började testa olika saker och tillslut så vart bilderna ljusare:) sen så började det sp regna så då fick ja gå in och sätta mig me pappa och uffe och då köpte jag strpis, gott^^ ja sen vart det uppehåll ett tag men sen började det regna igen och då stod pappa och uffe ute fast under tak så då stod ja me dom och sen köpte ja läsk och sen gick ja och pappa hem, så ska visa bilder nån da när jag laddat in dom:)

hejdå

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0