hej=)

hejsan, ja idag har jag inte gjort inte gjort så mkt, och det har regnat hela dan så det blir ingen friidrott ida och då kan ja inte kolla på ponnyn( alltså shettisen ä nära friidrotten och pappa säger att han bara åker upp dit och så att jag kan kolla på den när ja ska träna friidrott, suck^^)=( ja MÅÅÅÅÅSTE bara göra det innan ridlägret^^ jao och sen MÅÅÅÅSTE ja hinna va me Emme innan ridlägret hehe för på månda åker ja och emma på ridläger *lääängtar*, ja och idag har jag erl snare min ryrra försök tknäppa kort på min addias kofta ( pappa försökte också men den vart blå när man fotade på den=P jao men ska fösöka imorrn också men på ridbyxorna fick jag så ska ladda in bilder efter maten=)


hejdå<3

Kommentarer=)

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0