hejsan=)

hejsan:) ja idag ska jag packa för imorrn ska jag och min familj åka tills Stockholm me ett par kompisar ja om ni undrar vf ja inte ä me kompisar så mkt är det för att alla mina kompisar är borta nu;Ooch vi kmr inte åka och kolla på shettisen ida för mamma och pappa säger att vi inte hinner men på tordag innan träningen så kanske vi åker och kolla på den=) men ska försöka tjata på pappsen att han ringer och kolla vilken färg den är, ålder och sånt inte för att det spelar nån roll men jag är nyfiken haha^^
gustav
Gustav, hehe det va länge sen ja la ut en bild på ha nu

Kommentarer=)
Postat av: Elin, Solbacka

Nawh, vilken sötnos! :)

2009-07-06 @ 20:11:29
Postat av: Sara

haha,ja visst ä lill bubbisen det=)<3

2009-07-08 @ 19:38:50
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Här skriver du din kommentar=) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

tack för att du kommenterar=D:

Trackback
RSS 2.0